Patronat Municipal d'Escoles d'Infants de l'Ajuntament de Palma
De 7.30 a 8.30 h. Servei d’Acollida de Matí. Per a utilitzar aquest servei s’ha de sol·licitar al centre a partir de l’inici de curs i serà necessari justificar documentalment la seva necessitat per motius laborals, de salut o de protecció al menor.
De 8.30 a 15.00 h. Servei General. Entrada progressiva fins a les 9.30h; per a evitar aglomeracions, les entrades i les sortides del centre es realitzaran de forma flexible, escalonada i/o pactada amb el seu equip docent. De les entrades posteriors, per motius degudament justificats, se n’ha d’avisar el centre prèviament.
De 15 a 16.00 h. Servei d’Horabaixa. Per a utilitzar aquest servei s’ha de sol·licitar al centre a partir de l’inici de curs i serà necessari justificar documentalment la seva necessitat per motius laborals, de salut o de protecció al menor. Si en el moment de la sortida, els tutors legals, que tenen la guàrdia i la custòdia, deleguen una altra persona major d’edat perquè reculli el seu infant, ho han d’autoritzar per escrit. Si a un infant l’han de recollir germans/es o familiars menors de 18 anys, és indispensable fer un descàrrec de responsabilitat. L’edat mínima del familiar menor autoritzat és de 16 anys. Vegeu l’apartat Impresos i Autoritzacions.
Qualsevol modificació de l’horari d’entrada o sortida s’ha de comunicar prèviament a la direcció o a la persona referent de l’aula. En cas d’haver d’acudir als serveis mèdics es pot arribar a l’escola com a màxim a les 11h, per a respectar l’hora del dinar i la migdiada dels infants.
D’acord amb la Resolució del conseller d’Educació i Universitat, publicada al BOIB núm. 53, de dia 20 d’abril de 2013, el temps de permanència màxima dels infants al centre no ha de superar les vuit hores diàries, llevat de casos excepcionals, que s’han de justificar i estudiar cada cas, sempre prioritzant les necessitats i els drets de l’infant.